Tractorul VST Fieldtrac 927D este o nouă versiune a modelului emblematic și binecunoscut de pe piața poloneză Mitsubishi VST MT270 cu o unitate de antrenare bazată pe tehnologia Mitsubishi MHI (Mitsubishi Agricultural Machinery).
Tractorul VST Fieldtrac 927D este o nouă versiune a modelului emblematic și binecunoscut de pe piața poloneză Mitsubishi VST MT270 cu o unitate de antrenare bazată pe tehnologia Mitsubishi MHI (Mitsubishi Agricultural Machinery). Seria de mini tractoare Mitsubishi VST Fieldtrac este versiunea europeană a mini-tractoarelor Mitsubishi MT seria VST cu o nouă linie de caroserie reproiectată. Un aspect complet nou, o versiune îmbunătățită a șasiului și transmisia de putere dovedită și optimizată fac noul VST 927D și mai durabil și chiar mai versatil.
Performanță ridicată, fiabilitate într-o versiune nouă
Sub linia caroseriei complet reproiectată se află un motor diesel cu 4 cilindri de 24 CP, bazat pe tehnologia japoneză de la Mitsubishi-VST V4D1E5, o supapă DIESEL în 4 timpi, răcită cu lichid de înaltă presiune, cu injecție directă de combustibil și cutie de viteze manuală.
Caracteristicile VST 927D Fieldtrac
Noul tractor Mitsubishi VST Fieldtrac 927D este un model compact, un tractor multifuncțional, care prin dimensiunile și puterea sa devine un utilaj versatil care poate fi folosit tot timpul anului în ferme, în culturi sau companii municipale. Tractorul are servodirecție, cutie de viteze mecanică, datorită căreia avem 6 trepte înainte și 2 marșarier. Vitezele de ieșire ale prizei de putere / prizei de putere de pe VST 927D sunt de 540 și 760 la 2340 și, respectiv, 2645 rpm, iar puterea de priză / priză de putere este de 20 CP. Tractorul 927D Fieldtrac cântărește 940 kg și are o capacitate de ridicare a treptei în trei puncte din spate - 500 kg (legator în trei puncte Cat I). Cea mai importantă funcție a VST Fieldtrac 927D pentru utilizatori este sistemul ADDC, adică controlul automat al adâncimii de lucru a mașinilor conectate cu legături în trei puncte. Tractorul Mitsubishi Fieldtrac 927D VST cu cauciucuri agricole 6-12 față și cauciucuri spate 8,3-20 are o viteză minimă de 1,33 km/h și o viteză maximă de 19,57 km/h.
Stare | Nou |
Tracțiune | 4x4 4WD |
Motor | 4 cilindru(i) Răcit cu apă cu injecție directă de combustibil |
Putere (CP) | 24 |
Capacitate motor (cm3/ccm) | 1306 |
Turația nominală a motorului (rpm) | 2700 |
Cutie de viteze | mecanica |
Transmisie înainte / transmisie spate | 6 / 2 |
Viteza de conducere | 1,3 - 19,57 |
Sistem de directie | Hidraulic |
Servodirecție | Da |
Frâne separate | Da |
Blocare diferenţial | Da |
Viteză nominală RPM PTO 2 viteze | 540 (@2340 rpm), 760 (@2645 rpm) |
Greutate (kg) | 940 |
Putere priza de putere (kW) | 14,72 (20CP) |
Prindere spate | in 3 puncte |
ADDC | control automat al adâncimii de lucru a dispozitivelor de legătură în trei puncte |
Reglarea vitezei de coborâre a brațelor de legătură în trei puncte din spate / supapă de control manuală | KAT 1 |
Capacitate de ridicare a legăturii în trei puncte la capete bile (kg) | 500 |
Ieșiri hidraulice (buc (EA) / număr de secțiuni) | 2 / 1 |
Cârlig de remorcă | Da |
Dimensiune anvelope Fata / Spate | 6-12 / 8,3-20 |
Tip anvelopă | Agricol |
Lungime / Latime / Inaltime (mm) | 2910 / 1130 / 1250 |
Înălțimea până la marginea ROPS (mm) | 2090 (cu ROPS pliat) |
Ampatament (mm) | 1422 |
Raza de viraj (mm) | 2300 |
Tip motor | V4D1E5 |
Ambreiaj | Uscat |
Frâne | uscate |
Maneta frana de mana/parcare | Da |
Garda la sol (mm) | 230 |
Tensiunea bateriei (V) | 12 |
Capacitatea bateriei (Ah) | 72 |
Alternator (Amperi) | 12V-40A |
Pompă hidraulică (debit de ulei nominal l/min) | 21,6 |
Starter | 12V-2,0 kW |
Tip lumini | 11V, 85S + 1 AMP |
Bujii | incandescente |
Roll bar de siguranță (ROPS) | Da |
Culoare | Rosu |